pondelok 14. mája 2012

Maková "bábovka" s pudingom

V televíznom spote som sa dozvedela, že mak je veľmi zdravý, tak ma to nakoplo a do večera bol výtvor na svete.



Potrebujeme: 

  • 3 hrnčeky polohrubej múky
  • 1,5 hrnčeka cukor kryštál
  • 1 hrnček nemletý mak
  • 3/4 hrnčeka olej
  • 1 hrnček mlieka
  • 2 vajcia
  • 1 prášok do pečiva
Plnka:

  • 400 ml mlieko
  • 1 vanilkový puding
  • 2-3 ks Vanilkový cukor


Postup:
Vajíčka vyšľaháme do peny, pridáme cukor. Pridáme mlieko, olej, mak a múku s práškom do pečiva, postupne šľaháme.

Uvaríme hustejší puding.

Polovičku cesta vylejeme do vymastenej a vysypanej formy, jemne vlejeme puding (Ja som nedala uplne cely) a na to vylejeme zvyšok cesta. Dáme piecť do vyhriatej trúby na 180° zhruba 45 minút v bábovkovej forme.(Ja som piekla v tortovej asi hodinu , ale každá trúba pečie inak, treba kontrolovať špajdlou) Po vybratí z trúby môžme pocukrovať, alebo poliať polevou.


*

*
*
*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára